Bellyache
One day, Slime-san was sliming around in a peaceful forest, minding his own business, when suddenly…a giant worm appeared and gobbled him up! Now deep within the worm’s belly, Slime-san has a simple decision to make: face being digested by an incoming wall of stomach acid, or journey through the giant worm to escape back out its mouth!
Delve into a wealth of unlockable content by collecting partially-digested apples, and spend them to unlock different play styles, outfits, and mini games. Indulge your competitive nature with multiplayer arcade games and online* rankings – perfect for the score-oriented – and unlock extra modes after completing the game like New Game+, Speed Running and Boss Rush!
Groove out to a toe-tapping soundtrack that features over 20 songs from renowned chiptune composers, and enjoy a striking, five-coloured pixel art style that’s delightfully retro yet surprisingly detailed.