Silver Nornir
Reis door de wereld met vrienden en bondgenoten en ontvouw nieuwe avonturen! Met een brede cast van personages die elk hun eigen verhaal vertellen, een intens vechtsysteem met magische edelstenen, speciale bewegingen en combotechnieken met andere personages, pronkt Silver Nornir met alles wat een RPG te bieden heeft! Verzamel handige items en ontgrendel extra kerkers voor extra plezier!