Silver Nornir
The world has been destroyed twice by the origin of chaos. The only survivors of the catastrophe will stand again to try to stop the world's end.
Featuring a wide cast of characters each with their own story to tell, an intense turn-based battle system that includes magic gems, special moves, and combo techniques with other characters, Silver Nornir boasts of everything an RPG has to offer! Collect useful items and unlock extra dungeons for additional enjoyment!