Wie is de koning van de onderwaterwereld? Welk dier is zo oud als de wereld? Veel mensen weten niet eens hoe het eruit ziet - natuurlijk is het een haai! Met ons spel Shark Attack: Fish Predator kun je je een haai voelen. Ontdek het leven van haaien in hun natuurlijke omgeving! Vrijheid van handelen: knagen, breken, schrikken, niemand zal je verslaan. Talrijke selectie van haaien zal u toelaten om uw favoriete soort te kiezen. Een verscheidenheid aan terreinen met veel interessante locaties zal u niet onverschillig laten. Realistische graphics met handige bedieningselementen maken van u een echt roofdier.