Shark Attack: Fish Predator Ocean Sea Adventure Survival
Who is the king of the underwater world? What animal is as old as the world? Many people don't even know what it looks like - of course it's a Shark! With our game Shark Attack: Fish Predator you can feel like a shark. Explore the life of sharks in their natural habitat! Freedom of action: gnaw, break, scare, no one will defeat you. Numerous selection of sharks will allow you to choose your favorite species. A variety of terrain with many interesting locations will not leave you indifferent. Realistic graphics with convenient controls will make you a real predator.