Saturday Morning RPG
Saturday Morning RPG is een turn-based RPG in Japanse stijl, geïnspireerd op de cartoons die rond 1980 vaak op zaterdagochtend op televisie te zien waren. Spelers spelen als Martin 'Marty' Michael Hall, een doorsnee student die een ongelooflijke kracht heeft gekregen. Het is een kracht die uiteindelijk de woede aantrekt van de beruchtste schurk ter wereld, commandant Hood!