Saturday Morning RPG
Saturday Morning RPG is a Japanese style turn-based RPG set in world heavily inspired by 1980s Saturday morning cartoons and pop culture. Players take the role of Martin 'Marty' Michael Hall, an average high-school student who has just been granted an incredible power – a power that ultimately leads him to attract the ire of the world's most notorious villain, Commander Hood!