Sakura Gamer
Toen ze een jong meisje was, droomde Nekohime ervan om ontwikkelaar van videogames te worden. Ze heeft die droom opgegeven om zich te concentreren op haar weinig inspirerende baan als computerreparatietechnicus.
Althans, dat was zo totdat haar jeugdvriendin Clover haar aan de verleidelijke Suki voorstelt. Suki is vastbesloten om Nekohimes droom werkelijkheid te laten worden en uiteindelijk een spel te ontwikkelen... en ze weigert om zich door Nekohimes twijfel aan zichzelf tegen te laten houden!
Zullen ze samen een hitgame kunnen maken of zal het allemaal voor niets zijn? Zal het Nekohime lukken de ware liefde te vinden?