Sakura Gamer
When she was a young girl, Nekohime dreamed of being a video game developer. She’s abandoned that dream to focus on her uninspiring job as a computer repair technician.
That is, until her childhood friend, Clover, introduces her to the seductive Suki. Suki is determined to turn Nekohime’s dream into a reality and finally develop a game – and she refuses to let Nekohime’s self-doubt stop her!
Will they be able to make a hit game together, or will it all be for naught? Will Nekohime manage to find love?