Road of Death
Road of Death is een 2D-schietspel met elementen van overlevings- en rogue-like-spellen. Na een verschrikkelijk ongeluk bij de plaatselijke kerncentrale zijn grote stukken land vervuild met straling. Daardoor zijn veel levende organismen gemuteerd en zeer agressief geworden. Nu is de hele wereld in groot gevaar. We hebben de beste mensen uitgekozen om de situatie aan te pakken. Jij bent er een van.