Road of Death
Road of Death is a 2D shooter with elements of survival and rogue-like. After a terrible accident at the local nuclear power plant, huge areas of land were contaminated with radiation. Under its influence, many living organisms were mutated and became very aggressive. Now the whole world is in mortal danger. We’ve selected the best personnel to handle the situation, and you are one of them.