De makers van het razend populaire Relic Hunters Universe lanceren Relic Hunters Zero: Remix. Een community van miljoenen fans wereldwijd heeft hier reikhalzend naar uitgekeken: het debuut van Relic Hunters op console!
Volg de bemanning van de Spaceheart als ze zich een weg schieten en ontwijken door uiteenlopende tegenstanders op jacht naar oude relieken om de kwade Ducans mee te bestrijden. Kruip in de huid van een van de Relic Hunters en ga op avontuur in de verschillende spelmodi van deze 2D shoot ‘em up roguelike. Power-ups, heel veel wapens, bijzondere en unieke personages en de steun van een toegewijde community vormen de ultieme combinatie voor een ervaring waar jaren aan gewerkt is.