Relic Hunters Zero: Remix
From the creators of the massively popular Relic Hunters Universe comes Relic Hunters Zero: Remix. Alongside a community of millions of fans from around the world, meet the Relic Hunters as they prepare for landing on their console debut!
Follow the crew of the Spaceheart as they run, gun, and dodge their way through unrelenting force as they race for the ancient relics against the evil Ducans. Assume control as one of the Relic Hunters and venture through several different game modes in this frantic, 2D, twin-stick, shooting roguelike. Power-ups, a bounty of weapons, charmingly unique characters, and the support of a dedicated community perfectly blend together to create an experience that has been years in the making.