Racing Xtreme: Fast Rally Driver 3D
– Ontdek verschillende autoklassen: buggy's, 4x4-terreinwagens, SUV's, jeeps, sportwagens, grappige auto's en dragsters!
– Race zegevierend door de woestenij en bewonder de oude gesloopte raffinaderij, verlaten energiecentrales en meer!
Kies en tune 30 auto's uit 7 unieke autoklassen: buggy, terreinwagen, SUV, jeep, sportwagen, grappige auto en dragster. Kies uit 25 autokleuren en pas het uiterlijk van je auto aan. Plak er meer dan 60 stickers op als je dat wilt! Je kunt bijna alles van je bolide upgraden (de motor, turbo, inlaat, nitro, carrosserie, banden en de versnellingsbak) en zo het uiterste eruit halen!
Spring achter het stuur van de onverwoestbare en onstuitbare DARTZ PROMBON-wagens uit Riga: luxueuze en kogelvrije wagens, al sinds 1869 geliefd onder miljardairs, supersterren, legergeneraals en dictators. Racing Xtreme: Fast Rally Driver 3D kent zes officiële voertuigen met licentie van 's werelds meest prestigieuze autofabrikant!
Racing Xtreme: Fast Rally Driver 3D verlegt de norm voor racegames. Geniet van de imposante graphics en ga de strijd aan met je rivalen die gek zijn op benzinelucht. Ontdek de post-apocalyptische wereld, race door de oude gesloopte raffinaderij en verlaten energiecentrales met hun verroeste steigers, en waan jezelf in de woestenij. Verken je nieuwe thuisland waar rijkunsten allesbepalend zijn!