Racing Xtreme: Fast Rally Driver 3D
– Discover different car classes: buggies, 4x4 off-roaders, SUVs, jeeps, sports cars, funny cars, and dragsters!
– Race victoriously through the wasteland and admire the old destroyed refinery, abandoned power plants, and more!
Pick and tune to perfection 30 rides from 7 unique car classes: buggy, off-road, SUV, jeep, sports car, funny car, and dragster. Choose from 25 car colors and customize your car by tuning its appearance. Slap on over 60 decals if you want to! Upgrade almost every aspect of your ride – Engine, Turbo, Intake, Nitrous, Body, Tires, and Gearbox – and max out its performance!
Jump behind the wheel of indestructible and unstoppable DARTZ PROMBRON rides made in Riga – bulletproof opulence trusted by billionaires, superstars, generals, and dictators since 1869. Racing Xtreme: Fast Rally Driver 3D features six officially licensed vehicles from the world's most prestigious car manufacturer!
Racing Xtreme: Fast Rally Driver 3D sets a new standard in the racing genre. Enjoy imposing graphics and face your rivals mad with the smell of gasoline. Discover the post-apocalyptic world racing through the old destroyed refinery and abandoned power plants with their rusty scaffolding and immerse yourself in the wasteland. Explore your new homeland where driving skills matter!