DIABOLIC
Deze Slasher RPG neemt je mee naar een duistere fantasiewereld waar hordes monsters nu heersen over een ooit welvarend land. Bestrijd ze met een dynamisch en intuïtief gevechtssysteem en verbeter je vaardigheden om alle 10 levels en de uiteindelijke Dragon-boss te verslaan.
Skull Rogue is een Rogue-achtige RPG geïnspireerd door de klassiekers. Begin met een gewoon skelet en ontwikkel je tot een ongelooflijke krijger. Duik in een wereld van eeuwige gevechten en eindeloze progressie. Hoe verder je komt, hoe moeilijker en unieker je vijanden worden... en jij dus ook!
Er is iets ergs gebeurd in WeakWood Kingdom... woeste beesten die in de velden rondzwerven, mensen die elke dag ongelukkiger worden... het is allemaal begonnen sinds de nieuwe koning regeert. Ontdek wat er aan de hand is in de troonzaal!