RPG Bundle
This Slasher RPG takes you to a dark fantasy world where hordes of monsters now rule over a once prosperous land. Fight them with a dynamic and intuitive combat system and level up your skills to defeat all 10 levels and the final Dragon-boss.
Skull Rogue is a rogue-like RPG inspired by the classics. Start with an ordinary skeleton and skill up to an incredible warrior. Dive into a world of eternal battles and endless progression. The further you are, the harder and more unique your enemies become...and so do you!
Something bad happened in WeakWood Kingdom… furious beasts wandering in the fields, people getting more miserable each day… it all started since the new King reigns. Find out what’s wrong in the throne room!
Invaders enslaved your peaceful tribe. The best fighters were sent to save your beloved and relatives but nobody ever returned. It's now your turn to save the flying islands from the enemy. Choose who you are - a shaman, a warrior or a hunter. You are the last hope of your fellow tribesmen.