Puzzle Game Bundle
Zoo Dentist zal de kinderen niet alleen leren hun huisdieren met liefde en zorg te behandelen, maar ook hun eigen gebit te beschermen! Vergeet niet ze na elke maaltijd schoon te maken, want naar de tandarts gaan is niet de prettigste ervaring.
Among Pipes is een klassiek puzzelspel met geremasterde graphics en animaties. Gebruik je fantasie en rangschik de puzzelpijpen en ellebogen om een perfecte pijpaansluiting te maken. Vergeet niet de hulp in te roepen van onze kleine robo-monteur! Zijn steun kan van onschatbare waarde zijn.
Fall Gummies is een ontspannend, kleurrijk 3D puzzelspel. Het verhaal speelt zich af in een fantastische wereld van vrolijke gummies. Helaas treft op een dag een enorme meteoriet de planeet die haar naar het zwarte gat duwt. Die zoog alle emoties uit de planeet en stortte toen in. Help onze kleine vrienden hun geluk terug te vinden door de magische essence te verzamelen door het labyrint!