Puzzle Game Bundle
Zoo Dentist will teach kids not only to treat their pets with love and care, but also to protect their own teeth! Do not forget to clean them after each meal, because going to the dentist isn't the most pleasant experience.
Among Pipes is a classic puzzle game with remastered graphics and animations. Use your imagination and arrange the puzzle pipes and elbows to create a perfect piping connection. Don't forget to use help of our little robo mechanic! His support may be invaluable.
Fall Gummies is a relaxing, colorful 3D puzzle game. The story takes place in a fantastic world of happy jellies. Unfortunately one day a huge meteorite hit the planet pushing it towards the black hole. It sucked all the emotions out of the planet and then collapsed. Help our little friends to regain their happiness by collecting the magical essence through the labyrinth!