Punch Club
Je vader werd voor je neus vermoord. Nu moet je hard trainen, kip eten en erop los slaan om jouw plaats te verdienen binnen de Punch Club. Bovendien moet je te weten komen wie je vader van het leven heeft beroofd.
Punch Club is een game met verschillende verhaallijnen, waarbij jij het management van topboksers op je neemt. Je doel is duidelijk, maar hoe je er komt hangt af van het feit of je op een eerlijke manier handelt, of juist een meer absurde, duistere weg zal nemen.
Elke beslissing zal meetellen, vooral op sociaal vlak. Je moet een evenwicht vinden tussen vriendschap, liefde, werk, vrije tijd, relaties en misschien zelfs beroemdheid, en tegelijk tijd besteden aan je training en vechten met alligators. Het is meer dan slechts gewichtheffen...