Your father was murdered before your eyes. Now you must train hard, eat chicken and punch dudes in the face to earn your place in the Punch Club ranks, and discover who ended your father's life.
Punch Club is a boxing tycoon management game with multiple branching story lines. Your goal is clear, but how you get there depends on whether you want to legitimately climb the rankings, or take the more ridiculous, shady route.
And every decision will matter, especially in your social life. You'll be juggling friendships, love life, work, recreational time, relationships, and possible stardom, all alongside your gym time and fighting alligators. It's not all just pumping iron, you know.