Prison Break: Jail Escape Simulator
De regels van het spel zijn vrij eenvoudig - je moet naar de uitgang gaan via een locatie vol met beveiligingssystemen.
Bereken zorgvuldig de tijd van het alarm en win het moment om er doorheen te glippen. Onthoud - je hebt maar één kans en als je wordt opgemerkt, zal het level mislukken. Probeer daarom je vluchtroute zo te plannen dat je geen fouten maakt.