Prison Break: Jail Escape Simulator
The rules of the game are quite simple - you need to get to the exit through a location filled with security systems.
Carefully calculate the time of the alarm and gain the moment to slip through. Remember - you only have one chance and if you are noticed, the level will fail. Therefore, try to plan your escape route not to make mistakes.
In the game you will find many different levels with different types of security systems, which will require your own approach. But through what difficulties will you not go through, for the sake of freedom?