"Poosh" je een weg door de obstakels en kijk hoe ver je kunt komen in deze eenknops arcade scorevolger!
Druk gewoon op de "Poosh"-knop wanneer je kracht en hoek precies zijn zoals je het wilt, maar wacht niet te lang, anders zal de vloer omhoog komen en je vernietigen. Raak niets en overleef zo lang als je kunt om golven te maken in het klassement.