Poosh XL
"Poosh" your way through the obstacles and see how far you can get in this one-button arcade score chaser!
Just press the "Poosh" button when your power and angle is just how you want it but don't wait too long or the floor will raise up and destroy you. Avoid hitting anything and survive as long as you can to make waves in the leaderboard.