Pogo Joins the Circus
Pogo Joins The Circus speelt de rol van de gelijknamige Pogo Joe, een jongen op een pogostick. Om een level te voltooien moet Pogo Joe op elk vat springen.
Knipperend zwart: een teleport. Pogo Joe valt in het gat en stijgt op de gekoppelde zwarte knipperende ton. Deze actie herhaalt zich, gaande van een vat met een zwarte punt naar een vat met een zwarte punt totdat Pogo Joe wegspringt.
Sommige vijanden veranderen de rode lopen weer in wit als ze erop springen. Deze vijanden zijn niet fataal voor Pogo Joe.