Pogo Joins the Circus
Pogo Joins The Circus takes the role of the eponymous Pogo Joe, a boy on a pogo stick. To complete a level, Pogo Joe must jump on every barrel.
Flashing Black: A teleport. Pogo Joe falls into the hole and rises onto the linked black flashing barrel. This action repeats, going from black-tipped barrel to black-topped barrel until Pogo Joe jumps away.
Some enemies change red barrels back to white when jumping on them. These enemies are not fatal to Pogo Joe.