Stapels nieuwe functies
Part Time UFO, de charmante stapelgame, grijpt de kans om te debuteren op de Nintendo Switch, met Joy-Con-besturing, lokale multiplayerstand voor twee spelers*, gloednieuwe uitdagingen en exclusieve spelstanden.
In Part Time UFO vlieg je rond met Jobski de ufo en voltooi je allerlei klusjes. Help een handje op de boerderij, assisteer een groep cheerleaders, bereid het perfecte nagerecht in een restaurant, bouw kastelen, en nog veel meer! Waar Jobski ook gaat, er zijn genoeg karweitjes om op te knappen. Centraal hierin staat de superspeciale grijparm van Jobski. Gebruik deze om spullen te grijpen, te verplaatsen en op te stapelen, en klusjes te voltooien.
De Nintendo Switch-versie beschikt over twee exclusieve spelstanden. Hoe hoog kom jij? Blijf spullen stapelen en ga voor een zo hoog mogelijke score in de gloednieuwe Marathon-stand. Ga de uitdaging in je eentje aan, of geef een Joy-Con-controller aan een vriend voor wat competitief of coöperatief plezier.
Van een zwijgzame schipper, een onhandige museumcurator en een eigenaardige professor tot olifanten, honden en hamsters... Iedereen juicht Jobski toe als hij aan het werk is, slaakt een diepe zucht wanneer hij faalt en toont allerlei andere emoties. Het kan ook zijn dat sommigen van hen vermomd zijn of zich schuilhouden...