Stacked with new features
The charming stack ‘em up Part Time UFO claws its way onto Nintendo Switch, adding Joy-Con controls, two-player local play*, brand new challenges and console-exclusive modes.
In Part Time UFO, fly Jobski the UFO around and complete odd jobs. Help out at a farm, support cheerleaders, cook up the ultimate dessert at a restaurant, build castles, and much more! Wherever Jobski goes, there are sure to be plenty of jobs waiting. At the centre of all this is Jobski's super special awesome claw. Use the claw crane to grab, move, and stack objects to complete jobs.
The Nintendo Switch version features two exclusive modes. How high can you go? Keep on stacking and aim for a high score in the brand new Tower of Infinity. Take on this challenge alone, or hand a Joy-Con controller to a friend for some competitive or co-op fun.
Earn coins by completing jobs and exchange them for costumes to change into. Wearing these can give Jobski a whole new look and new abilities. Whether you want to show your stripes with the Tiger Suit or zip around in Ninja Wear, there are lots of costumes to pick and choose from.
From a tight-lipped ship captain, a clumsy museum curator, or a fishy professor, to even elephants, dogs, and hamsters, they'll all cheer on Jobski during jobs, let out a sigh when Jobski fails, and show all kinds of reactions. Some of them may also be disguised and hiding in wait...