Maak kennis met Snip en Clip – twee papieren vrienden die dol zijn op puzzels!
Of er nu een vorm gevuld moet worden, een basketbal gedunkt moet worden, of een hamster in nood verkeert, Snip en Clip doen wat ze kunnen om het probleem op te lossen.
Snipperclips – Geknipt om samen te spelen! op de Nintendo Switch is een dynamische puzzelgame die draait om communiceren, samenwerken en vormen knippen. Speel samen met een tweede speler en werk samen om grappige puzzels te kraken. Pak een Joy-Con, geef de andere aan een vriend, en speel op tv of in de tafelstand. Je moet zeker wel een knip voor de neus waard zijn om al deze situaties op te lossen!
Je hebt geen twee spelers nodig om van de avonturen van Snip en Clip te genieten - laat dat knip en klaar zijn! Kies zelf of je in je eentje of met twee spelers door de puzzelwerelden trekt. Er zijn ook grotere puzzels die twee tot vier spelers vereisen. En vier spelers kunnen in twee teams tegen elkaar strijden!