POSTAL: Brain Damaged
Vergeet alles wat je weet over de gameplay van de POSTAL-serie. POSTAL: Brain Damaged, de gewaagde, door spelers geprezen spin-off, neemt je mee op je wildste rit met de POSTAL Dude tot nu toe. Dit is niet langer Paradise, zelfs niet Edensin. Deze keer speelt het verhaal zich af binnen de verdraaide psyche van de POSTAL DUDE zelf! En het is ook niet de open wereld sandbox die je misschien verwacht.
De spin-off brengt de gameplay in een geheel nieuwe - maar meteen herkenbare - richting van de first-person shooter-klassiekers uit de jaren 90 en 2000. Ononderbroken level-gebaseerde actie en verkenning, een breed scala aan fantastische en nachtmerrieachtige vijanden en bazen, een arsenaal aan zeer onconventionele wapens en tonnen geheimen om te ontdekken. Dit alles verrijkt met wat de wereld van POSTAL-spellen zo speciaal maakte: de onbegrensde humor!