POSTAL: Brain Damaged
Forget everything you know about the gameplay of the POSTAL series. POSTAL: Brain Damaged, the daring, player acclaimed spin-off, is here to take you on your wildest ride along the POSTAL Dude yet. This isn’t Paradise anymore, not even Edensin. This time the story happens within the twisted psyche of the POSTAL DUDE, himself! And it isn’t the open world sandbox you might expect, either.
The spin-off takes the gameplay into a whole new - yet instantly familiar direction of first-person shooter classics of the 90s and 2000s. Level-based non-stop action and exploration, a wide roster of fantastic and nightmarish enemies and bosses, an arsenal of very unconventional guns, and tons of secrets to discover. All that spiced-up by what made the world of POSTAL games so special: the boundless humor!