New York Mysteries: de kracht van kunst
Laura is op een nieuwe missie om de geschiedenis van de mysterieuze fantasiewereldschilderijen te ontdekken, onbewust van het monsterlijke plan achter deze mystieke avondgebeurtenissen. Ze kan zo 'n moeilijke missie niet alleen aan!
New York Mysteries: de kracht van kunst is een avonturenspel in het genre Hidden Objects, met veel mini-games en puzzels, onvergetelijke personages en ingewikkelde zoektochten.
Wanneer schilderijen vermist raken, onderzoekt de politie de misdaad, maar wie onderzoekt er de zaak waarbij de afbeelding van het schilderij verdwijnt? Bishop, leider van de Orde van de Witte Steen.
De Orde is in bepaalde kringen al lange tijd berucht. De leden zijn betrokken bij mystieke misdaden, die niemand durft te onderzoeken. Journalist Laura neemt dergelijke gevallen stoutmoedig aan. Niets verbaast haar meer. Dit incident zal haar echter tot ontdekkingen leiden, die zelfs voor zo 'n ervaren detective onverwacht zullen zijn. Onze wereld zit ten slotte vol geheimen. Zijn er nog andere werelden dan de onze? In dit geval zullen er twee keer zoveel geheimen zijn!