New York Mysteries: Power of Art
Laura is on a new mission to discover the history of the mysterious fantasy-world paintings, unaware of the monstrous plan behind this evenings mystical events. She can't handle such a difficult mission alone!
“New York Mysteries: Power of Art” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters, and complicated quests.
Creators usually create art for their benefit and the benefit of others. However, anything can become evil... This is just such a case.
When paintings go missing, the police investigate the crime, but who takes on the case when the painting's image goes missing? Bishop, leader of the White Stone Order!
The Order has long gained notoriety in certain circles. Its members are engaged in mystical crimes, which no one dares to investigate. Journalist Laura boldly takes on such cases. Nothing surprises her anymore. However, this incident will lead her to discoveries that will be unexpected even for such an experienced detective. After all, our world is full of secrets. Can there be other worlds besides our world? In this case, there will be twice as many secrets!