Werk samen met rechercheur Guy en zijn trouwe viervoeter Cleo de speurhond en onderzoek de mysterieuze dood van een schatrijke gamedesigner in het landelijke Vermont.
Verken het kasteel en het omliggende terrein, zoek naar aanwijzingen en verhoor verdachten. Kan jij de zaak oplossen en de dader arresteren?
Stel je talenten als speurder op de proef om het mysterie op te lossen en de moordenaar in de kraag te vatten.