Murder Is Game Over
Join Detective Guy and his trusty sidekick Cleo the clue-sniffing dog as they investigate the mysterious death of a fabulously wealthy game designer in rural Vermont, USA.
As you explore the castle grounds, search for clues and interview suspects, can you solve the case and bring the guilty party to justice?
Play this exciting murder mystery game and test your sleuthing skills as you work to unravel the mystery and catch the killer.