Mages and Treasures
Er was eens een magiër die door boosaardige magische wezens van een zeer speciale schat werd beroofd!
Ga als een krachtige magiër op een magisch avontuur om je meest geliefde schat terug te krijgen uit handen van slechte wezens.
Reis door prachtige en gevaarlijke locaties, op zoek naar de elementaire amuletten die je zullen helpen de sinistere magische horde te verslaan!