Mages and Treasures
Once upon a time, a mage had a very special treasure stolen by magical evilish creatures!
Play as a powerful mage on a magical adventure to get back your most beloved treasure from evil hands.
Travel through beautiful and dangerous places searching for the elemental amulets, which will help you defeat the magical evilish horde!
Explore different places, learn new spells, find marvelous treasures and solve puzzles on your quest to defeat your foes!