MachiKnights -Blood bagos-
Je moet voorkomen dat de boosaardige organisatie Kenos een verschrikkelijk wapen uit het verre verleden, Bagos the Giant, tot leven brengt!
Om de overwinning veilig te stellen moet je Machi Knights besturen. Dat zijn oude oorlogsmachines die zijn gebouwd door de Babilacca, een oude beschaving die lang geleden ten onder is gegaan.