MachiKnights -Blood bagos-
You must stop the evil organization of Kenos from reviving a terrible long-lost weapon known as Bagos the Giant!
In order to secure victory you'll take control of Machi Knights, ancient war machines built by the Babilacca, an ancient civilization which fell into ruin long ago.