Lucy Got Problems
Lucy, een succubus die net als spion begonnen is, komt aan in het elfenbos maar heeft geen idee wat haar missie is.
Het enige wat wel duidelijk is, is dat priesteres Tiamat zal ontploffen als Lucy met lege handen terugkomt. Lucy moet snel iets bedenken, anders zal haar bazin nooit trots op haar zijn! En zal ze waarschijnlijk aan de sinistere astrale inktvissen gevoerd worden.