Lucy Got Problems
Lucy, a greenhorn succubus spy, arrives in the elven forest totally unsure of her mission.
The only thing that's clear is that Priestess Tiamat will be really mad if Lucy returns back empty-handed. Lucy has to figure something out quickly, or she'll never make mistresses proud! And she'll probably be fed to the sinister astral squids.