Lost Lands: Gevangen in zand
Een artefact dat op aarde werd gevonden verstoort Susan's leven en dwingt haar terug te keren naar avonturen.
“Lost Lands: Gevangen in zand” is een adventurespel in het genre van Verborgen voorwerpen, met vele mini-spellen en puzzels, onvergetelijke personages en ingewikkelde zoektochten.
Nadat de vrede in de Verloren Landen was hersteld, besloot Susan haar eigen wereld te herstellen. Ze was een toegewijde moeder en grootmoeder geworden. Het enige dat haar herinnerde aan haar voorgaande avonturen waren de verhalen die ze haar kleindochter vertelde onder het mom van sprookjes. Maar zo moeder, zo zoon. Jim kon niet langs het artefact van de Verloren Landen lopen dat op aarde was gevonden. Hij ontketende per ongeluk een oude vloek. Dus nu moest Susan nog eenmaal terugkeren naar de Verloren Landen om haar familie te redden.