Lost Lands: Sand Captivity
An artifact found on Earth interferes with Susan's life and forces her to return to adventures.
“Lost Lands: Sand Captivity” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters and complicated quests.
After the peace in the Lost Lands was restored, Susan decided to restore her own world. She had become a dedicated mother and a grandmother. All that reminded her of her previous adventures were the stories she told to her granddaughter under the guise of fairytales. But like mother, like son. Jim couldn't walk by the artifact of the Lost Lands that was found on Earth. Accidentally, he unleashed an ancient curse. So now Susan has to return to the Lost Lands one more time to save her family.