Little Disaster
Help deze kleine catastrofe om in elk level van deze explosieve puzzelplatformgame het schitterende kristal te bereiken.
Let op de timing van je explosiemeter, want anders verwoest je misschien alles om je heen! Gebruik je hersens om elke puzzel op te lossen en voltooi ruim 70 steeds moeilijkere levels in vier verschillende omgevingen.