Little Disaster
Help this little disaster to reach the shiny crystal on every level in this explosive puzzle platformer.
Watch the timing of your explosion-meter, otherwise you can destroy everything around you! Use your brain to solve each puzzle, and complete more than 70 increasingly difficult levels across four different environments.