Iris School of Wizardry -Vinculum Hearts-
De Iris School of Wizardry, ook wel bekend als ISW, is een school voor slimme, getalenteerde en rijke jongens en meiden. Je komt er niet zomaar op, maar wie de school heeft afgerond is zeker van een belangrijke baan in de tovenaarsregering.
Aria verloor haar ouders toen ze klein was. Tijdens haar werk in een tweedehands boekenwinkel, droomt ze ervan om net als haar vader een geweldige tovenaar te worden.