Iris School of Wizardry -Vinculum Hearts-
Iris School of Wizardry known as ISW is the school where smart, talented, and rich boys and girls attend. It’s very difficult to enter, but after they graduate, they are guaranteed an elite job in the wizard government.
Aria lost her parents when she was small. As she was working in a second-hand book shop, she dreamed to be a great wizard like her father.