Horror Bundle - 3 in 1
Fatum Betula: Betreed een wereld zonder verleden en ervaar nostalgie, kinderlijke angst en verwondering.
Paratopic: Met zijn beklemmende sfeer en horrorvibe zal dit spel in de donkere hoeken van je geest blijven hangen na het spelen.
Blood Breed: Een brute, retro-stijl survival horror game die je uitdaagt om te overleven in een nachtmerrie gevuld met bloed, gruwel en een moorddadige maniak die je opjaagt.