Horror Bundle - 3 in 1
Fatum Betula: Enter a world without a past and experience nostalgia, childlike fear, and wonder.
Paratopic: With its haunting atmosphere and horror vibe, this game will remain in the dark corners of your mind after playthrough.
Blood Breed: A brutal, retro-styled survival horror game that challenges you to survive a nightmare filled with blood, gore, and a murderous maniac hunting you down.